Jak założyć konto?
Konto zakładasz samodzielnie, na podstawie zaproszenia, które powinno przyjść na Twoją skrzynkę mailową. Pamiętaj, aby podczas rejestracji użyć ten adres mailowy, na który przyszło zaproszenie. Rejestrację możesz przeprowadzić w przeglądarce na telefonie lub na komputerze.
Jak się zalogować?
Po założeniu konta zostaniesz domyślnie zalogowany, ale zobaczysz komunikat z zaproszeniem do pobrania aplikacji mobilnej. Aplikacja przeglądarkowa jest dla osób pracujących z biura. Ty często jesteś w terenie i potrzebujesz lekkiej i intuicyjnej aplikacji mobilnej. Możesz ją pobrać ze Sklepu Play lub App Store.
Jak pobrać pojazd?
Jeśli nie jesteś stałym użytkownikiem jednego pojazdu lub wyjątkowo potrzebujesz użyć innego samochodu, to możesz pobrać pojazd. Kliknij przycisk "Pobierz pojazd" na ekranie startowym, a następnie udokumentuj stan pojazdu. Aplikacja poprowadzi Cię po następujących krokach:
Szkody zewnętrzne
Zdjęcia z zewnątrz (musisz dodać zdjęcia, aby przejsć dalej)
Szkody wewnętrzne
Zdjęcia wewnętrzne (musisz dodać zdjęcia, aby przejsć dalej)
Odczyty eksploatacyjne (przebieg, poziom paliwa)
Listy kontrolne (konfigurowalne, może to być np. spis wyposażenia)
Jak zwrócić pojazd?
Proces zwrotu pojazdu również wiąże się z udokumentowaniem jego stanu. Proces wygląda tak samo jak przy pobraniu pojazdu. Możesz zwrócić pojazd klikając przycisk "Zwróć pojazd" na ekranie startowym lub w szczegółach konkretnego pojazdu.
Jak dodać do aplikacji fakturę za serwis lub badanie techniczne?
O tym, że musisz gdzieś jechac i coś zrobić z autem dostaniesz powiadomienie e-mail. Oprócz tego na ekranie startowym wyświetlimy Ci informację o ważnych terminach. Po wejściu w szczegóły zobaczysz dalsze instrukcje. W sekcji Pliki możesz dodać fakturę, a po kliknięciu przycisku akcji oznaczyć czynność jako wykonaną i zaplanować kolejną. Skorzystaj z funkcji Archiwizuj i zaplanuj kolejny.
Jak zgłosić uszkodzenie pojazdu?
Uszkodzenia pojazdu takie jak na przykład wgniotki, rysy, obcierki, odpryski i pęknięcia na szybie czy uszkodzenia tapicerki możesz zgłosić w aplikacji, używając przycisku Zgłoś szkodę. Przycisk znajduje się na ekranie startowym aplikacji oraz w szczegółach użytkowanego przez Ciebie pojazdu
Gdzie są najważniejsze dokumenty i pliki?
Pliki w zależności od ich zastosowania są w różnych miejscach. Pliki dodane przez koordynatora floty do pojazdu są w szczegółach pojazdu. Pliki dodane do wpisu w terminarzu (np. polisy lub badania technicznego) są w szczegółach tych wpisów. Ogólnofirmowe instrukcje postępowania są w sekcji Dokumenty, podobnie jak wszystkie podpisane przez Ciebie protokoły, umowy i regulaminy. Link do tej sekcji znajdziesz na ekranie głównym aplikacji w sekcji "Na skróty".