Przejdź do głównej zawartości
Wszystkie kolekcjeMoja flotaPojazdy
Jak zaimportować pojazdy do aplikacji?
Jak zaimportować pojazdy do aplikacji?

Wdrożenie aplikacji do zarządzania pojazdami wiąże się z wprowadzeniem danych do systemu. Nie musisz tego robić ręcznie.

Piotr Smoleń avatar
Napisane przez Piotr Smoleń
Zaktualizowano w tym tygodniu

Dodawanie pojazdów do aplikacji ręcznie jest dość czasochłonnym zadaniem. Trzeba się bardzo pilnować, by skopiować dane z odpowiedniej komórki w Excelu. Nie musisz tego robić ręcznie. Zaimportujemy je za Ciebie.

Krok 1: Pobierz i wypełnij wzór importu

Wzór do importu możesz pobrać bezpośrednio stąd:

Po pobraniu pliku na swój komputer, wypełnij go danymi. Wymagane pola do uzupełnienia zostały oznaczone kolorem czerwonym. Pozostałych kolumn nie musisz wypełniać.

Uwaga!

Aby import się powiódł, dane w pliku muszą spełniać następujące kryteria:

  1. Wszystkie kolumny oznaczone na czerwono są wypełnione

  2. Każdy numer rejestracyjny występuje maksymalnie 1 raz.

  3. W kolumnie "Spółka" są nazwy spółek dodanych do aplikacji.

  4. W kolumnie "Hub flotowy" są nazwy hubów dodanych do aplikacji.

  5. W kolumnie "Rodzaj zasilania", "Typ" oraz "Segment" są nazwy elementów wybranych z przygotowanych list (1 wiersz)

Po wprowadzeniu wszystkich danych, prześlij plik do nas w wiadomości e-mail.

Krok 2: Zaczekaj na import

Importowanie danych trwa maksymalnie 1-2 dni robocze. Po zakończeniu procesu, damy Ci znać, że Twoje pojazdy są już widoczne w aplikacji.

Co nie zostanie zaimportowane?

Niestety, nasz mechanizm importu nie pozwala jeszcze na import wszystkich danych o Twojej flocie i niektóre kroki musisz wykonać ręcznie. To, czego nie jesteśmy w stanie zaimportować na chwilę obecną, to:

  • Dane użytkowników

  • Historia użytkowania pojazdu

  • Szkody

  • Protokoły przekazania

Docelowo planujemy rozbudować nasz mechanizm importu o te funkcjonalności, jednak na chwilę obecną musisz wprowadzić te dane ręcznie.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?